En eindelijk was het toch zover!

En eindelijk was het toch zover

Ik dacht dat het er nooit meer van zou komen. Al onze kerstoptredens en het korenfestival werden op het laatste moment afgeblazen. We zaten weer allemaal thuis. Maar Mirjam, onze ultieme regelneef, had intussen allemaal nieuwe liedjes opgestuurd die we met de MP3 konden oefenen voor de repetitie in januari. Ik had er weinig vertrouwen in, maar ben toch ijverig gaan oefenen. Van de liedjes werd je gewoon weer helemaal blij.

Singing in the rain, Lay all your love on me, Gimme gimme, Jolene en Rocky Top. Stuk voor stuk vrolijke liedjes. Ik heb ze echt overal gerepeteerd. Thuis , op de fiets, al hardlopend, wandelend, in de auto. Telkens maar weer. En het leuke is, dat wanneer je zingend op de fiets zit, je die blijdschap ook overbrengt. Iedereen kijkt je dan met een glimlach aan …. Dat doet muziek (of ze vinden me vals zingen natuurlijk).

Op de dag van de repetitie was het een vrolijke boel. Allereerst buiten poffertjes eten bij de Wieken om de horeca te steunen. En dan naar binnen. Je voelde meteen weer de positieve vibes. Iedereen had er vreselijk zin in en had goed geoefend. Onder de bezielende leiding van Astrid , onze dirigente en inspirator, klonk het al meteen heel goed. Er werd bijgeschaafd en iedereen hielp elkaar , zodat het al snel een eenheid werd. Voor het eerst werden er ook een paar danspasjes geoefend bij een paar liedjes. Heerlijk !! Ik kan niet wachten op de optredens. Laat de boekingen maar weer komen !!!

Dus ja! Eindelijk was het toch zover !!

 Ben jij nou benieuwd naar ons, onze danspasjes en onze optredens ? Hou dan onze website in de gaten ! We vinden het leuk dat je komt !!

 

Anneke