Save the date...

Ik mag het nieuwe jaar openen met deze blog en ik wil meteen 5 jaar terug in de tijd. 

Afgelopen repetitie 14 januari stond ik naast Hetty  en heb ik haar mijn mijmeringen verteld.

13 januari 2018 hadden we een repetitie op de hockeyclub van Nunspeet.

Dat kwam, denk ik, omdat de Bunterhoek toen in een grote verbouwing zat.

Bij elk liedje dat we zongen, biggelden de tranen over mijn wangen en in de pauze moest het hoge woord eruit.

Ik ging op een hoge barkruk zitten en Mirjam gaf mij het woord……..een nieuw ‘avontuur’ waarvan de uitkomst zeer onzeker was; was op mijn pad gekomen.

Morgen: precies 5 jaar geleden volgde de eerste operatie en alle ups en downs heb ik met jullie mogen delen: onze eerste dag op onze eerste Spaanse reis, de repetitie die daarop volgde,  jullie huisconcert, het liedje ‘Lente’……we hebben hier allemaal onze eigen herinneringen aan……...in ons CF archief zijn ze niet terug te vinden maar ze zitten in ieder geval in míj́n hart. Nu zijn we vijf jaar verder en is het  tijd om te vieren!

 

Dus lieve zangzussen: save the date en laten we op 4 juni onze band én het leven met elkaar vieren.

Ik nodig jullie van harte uit om dan met elkaar ‘You’ve got a friend’, ‘Walking on sunshine’ en ‘The way old friends do’ (deze komt nog) te zingen en oké: nog 1 keertje: alleen voor mij:  ‘Lente’.

 

Mariëlle